کد خبر : ۱۶,۴۰۹
۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
برخورد جدی پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش
خارگ نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر گفت: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی با رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش می‌کنند، با جدیت برخورد می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ قدرت  الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، گاهی شاهد بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن، پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌کنند.
 
او افزود: این اقدام بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌‍‌شود و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.
 
رئیس پلیس راهور بوشهر ادامه داد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.
 
کشکولی از همکاری و همراهی مردم استان در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی قدردانی و توصیه کرد: شهروندان از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید