کد خبر : ۱۷,۷۳۵
۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۶
ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا ۱۷ دی ادامه دارد
خارگ نیوز: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه تا ۱۷ دی ادامه دارد.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ قدرت اله کشکولی رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ توقیف شده‌اند و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، می‌توانند برای ترخیص وسیله نقلیه خود با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
 
او افزود: برای کمک به مالکان و متصرفان قانونی، در صورت نبود بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک، با گرفتن تعهد و پرداخت جریمه‌های رانندگی و هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه‌های مصوب سال ۱۳۹۴، موتورسیکلت تحویل مالک یا متصرف قانونی می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: ارائه سند مالکیت (برگ‌سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت‌های بدون پلاک الزامی است و امکان پرداخت خلافی به صورت قسطی وجود دارد.
 
کشکولی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه در نظر گرفته شده و زمان اندک باقی مانده تا پایان طرح، واحد‌های ترخیص برای خدمت رسانی آماده‌اند تا شهروندان در کوتاه‌ترین زمان بتوانند فرایند ترخیص را طی کنند. 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید