کد خبر : ۱۸,۴۹۷
۴ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۴۰
خارگ نیوز: استاندار بوشهر گفت: شهر جدید عالیشهر به عنوان پشتیبان و مکان استقرار سرریز جمعیتی شهر بوشهر نیازمند حمایت ویژه است.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: باید با احداث زیرساخت‌های بخش‌های مختلف از جمله آموزش، درمان و فرهنگی زمینه ارتقا رفاه اجتماعی در شهر جدید عالیشهر انجام شود.
 
وی بیان کرد: در این شهر تاکنون اقدام‌های خوبی صورت گرفته ولی تا رسیدن به شرایط ایده‌آل کارهای زیادی باید انجام شود که در این زمینه حمایت لازم از پروژه‌های زیرساختی عالیشهر انجام می‌گیرد.
 
 گراوند ادامه داد: در ارتباط با انتخاب مناسب‌ترین روش برای حمل و نقل عالیشهر-بوشهر نیز شایسته است با انجام مطالعات لازم بهترین روش ممکن انتخاب شود تا تردد شهروندان عالیشهری به مرکز استان روان سازی شود.
مدیر عامل شرکت عمران عالیشهر گفت: یکی از موضوع‌های مهم و اساسی این شهر فاضلاب شهری است که حل آن باید در اولویت ویژه مسئولان استان قرار گیرد.
 
علی مقاتلی افزود: این پروژه به شکل جدی از طریق مجموعه شرکت عمران در حال پیگیری است و با تکمیل شدن مطالعات فاضلاب از سوی آب و فاضلاب استان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: طی این چند سال شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بالاترین تخصیص اعتبار را در سطح شهرستان بوشهر داشته که این نشان از اهتمام ویژه مسئولان به شهر جدید عالیشهر است.
 
مقاتلی ادامه داد: در سال‌های گذشته پروژه های زیربنایی و روبنایی خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی، درمانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در شهر جدید عالیشهر عملیاتی شده که برخی از آن ها به بهره برداری رسیده و برخی دیگر از آنها نیز در حال اجرا است.
 
مقاتلی اظهارکرد: در زمان حاضر عملیات اجرای یک مرکز درمانی با سه هزار و ۸۰۰  مترمربع در شهر جدید عالیشهر آغاز و امید است با حمایت استان امسال تکمیل و بهره‏‌برداری شود.
 
وی عنوان کرد: این مرکز منتظر تأمین سهم استان و وزارت بهداشت است تا پروژه احداث مرکز درمانی در سال جاری بهره برداری شود.
 
مقاتلی بیان کرد: تحقق حمل و نقل آسان، فاضلاب شهری، آرامستان، احداث فضای سبز، مسجد و چند پروژ دیگر از برنامه‌های آینده و اولویت‌دار شرکت عمران شهر جدید عالیشهر است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید