کد خبر : ۲,۱۶۳
۴ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱
با برگزاری مجمع انتخابات؛
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد
خارگ نیوز: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان بوشهر برگزار شد و امیرحسین محتشم با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شد.
به گزارش خارگ نیوز، مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر صبح چهارشنبه با حضور حیدر بهاروند دبیر فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و اعضای این مجمع در بوشهر برگزار شد.

در این مجمع امیرحسین محتشم با ۱۶ رأی برای یک دوره چهارساله به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

سید علیرضا کازرونی، سید یونس موسی جاویدان و فخرالسادات هاشمی از دیگر گزینه‌های انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر بودند.

محمد داد رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان، لطفی نژاد رئیس هیئت فوتبال شهرستان تنگستان و مخبر بوشهری داور بوشهری به عنوان ناظرین رأی‌گیری مجمع انتخاب شدند.

در ادامه کاندیداها با اعلام برنامه‌های خود دقایقی به طرح پیشینه و نظرات خود پرداختند.

فخرالسادات هاشمی، تنها کاندید زن هیئت فوتبال استان بوشهر ضمن تشکر از فدراسیون و اداره کل ورزش و نهادهای تأیید صلاحیت و هیئت فوتبال به جهت اعتماد به یک بانو برای اولین بار، انصراف خود را به نفع علیرضا کازرونی اعلام کرد.

محشتم که سابقه مدیر کل استاندارد و دبیری هیئت فوتبال استان بوشهر را در سوابق خود دارد، هماهنگی با اداره کل ورزش، حضور فعال در مجامع بین المللی اخلاق مداری و پهلوان محوری به جای قهرمان محوری، تشکیل و تأسیس موزه فوتبال بوشهر، تشکیل صندوق پیشکسوتان فوتبال بوشهر، به محلات بردن فوتبال و شفافیت با رسانه‌ها را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که طبق برنامه قصد حضور در انتخابات هیئت فوتبال بوشهر را داشت، به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید