کد خبر : ۲۲,۷۰۴
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۳
محورهای سخنان امامان جمعه شهرهای مراکز شهرستان های استان بوشهر
خارگ نیوز: امامان جمعه شهرهای مراکز شهرستان های استان بوشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر وحدت و پیروی از رهبری را عامل تداوم پیروزی های انقلاب برشمردند و عزت، اقتدار ، دفاع از تمامیت ارضی کشور، پشرفت های علمی و دفاعی را از جمله دستاوردهای انقلاب ذکر کرد.
به گزارش خارگ نیوز، امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ، امنیت ، عزت ملی و هویت بخشی ،حفظ تمامیت ارضی  و پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، تبدیل شدن ایران به قدرت موشکی اول منطقه  و مقاومت انقلاب در برابر سلطه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
 حجت السلام حسن مصلح افزود:: از پیام های مهم یوم الله ۲۲ بهمن اعلام وفاداری نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، اعلام برائت از  آمریکا و استکبار است.
 
وی  بااشاره به عدم فروش خرمای نخلداران دشتستانی یادآورشد: مهمترین محصول دشتستان خرما است که به دلیل عدم فروش و نبود بازار مناسب و صادرات،  ۷۰ درصد خرمای نخلداران روی دست آنها یا تعاونی مانده و فروش نرفته است و چنانچه چاره ای برای فروش آن نشود عمده باغداران و یا تعاونی های مربوطه ضرر جبران ناپذیری خواهند کرد .
 
امام جمعه برازجان از مسئولان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت خواست که چاره ای  اندیشه شود تا فعالات این عرصه را از شکست و نابودی سرمایه شان نجات دهند.
 
بندر دیر
 
امام جمعه دیر گفت: حفظ ادب در سخن ضروری است
 
حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران دیری با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع مداحان اهل بیت افزود: بی ادبی و بد زبانی باید در جامعه اسلامی ریشه کن شود.
 
وی گفت: انتقاد در جامعه اشکالی ندارد و جامعه ای که انتقاد در آن نباشد رو به پیشرفت نیست اما  اکنون با حمله و توهین به اشخاص ادب اسلامی کمرنگ شده است.
 
امام جمعه دیر بیان کرد: توصیه های رهبری را جدی گرفته شود و با افراد توهین کننده و تکثیر بی ادبی در جامعه توسط برخی رسانه ها برخورد قانونی شود.
 
وی در رابطه با دهه فجرگفت:۲۲ بهمن سرآغاز برافراشته شدن عدالت اسلامی و برچیده شدن حکومت ستمگران و آغاز عزت اسلام و پایان تحقیر ملت از جانب اجانب بود که باید همچون سال های قبل آن را گرامی بداریم و در شهر شور و حالی ایجاد شود.
 
حسینی گفت: آزادی، استقرار نظام اسلامی، عدالت اجتماعی، خدمات رسانی، پیشرفت علمی، راه اندازی دانشگاه و افزایش دانشجویان،اقتدارنظامی و تولید دارو  و صدها طرح و پروژه از دستاوردها انقلاب اسلامی است.
 
بندر گناوه
 
امام جمعه گناوه گفت: بحث مطرح کردن دولت جوان حزب اللهی در اندیشه و نگاه و ادبیات رهبر معظم انقلاب ، یک باور جدیدی نیست چرا که هویت انقلاب اسلامی از ابتدا با جوانان گره خورده است.
 
 حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود:  گام دوم انقلاب باید با نیروی جدید و تازه نفس و ایده و ابتکار حدید پیموده شود اما  به معنای این نیست که پیرزدایی و میانسال زدایی کنیم بلکه باید از تجریبات آنان استفاده لازم برده شود.
 
امام جمعه گناوه به سیاست‌های خارجی اعلام شده روز گذشته جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت : جو بایدن با یک ساختار چندبعدی از تحریم ها که توسط ترامپ دیوانه و جانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ کرده مواجه است و توانسته کار ایشان را راحت کند زیرا که نه تحریم جدیدی دارد وضع کند و علاقه ای به رفع تحریم های کنونی ندارد.
 
وی ادامه داد: در این موقعیت ، همه مسئولان و نخبگان و کسانی که در چرخیدن سیاست دست دارند باید صدای واحدی داشته باشند و  هیچ وازدگی از خود نشان ندهند.
 
امام جمعه گناوه با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: دهه فجر یادآور رشادت  و ازخودگذشتگی‌های ملت است که با هدایت امام راحل توانستیم رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی را شکست دهیم.
 
رکنی حسینی افزود:  یوم الله ۲۲ بهمن امسال را با وجود ویروس کرونا و مشکلات و تنگناهای اقتصادی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل گرامی بداریم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید