کد خبر : ۲۴,۱۶۴
۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در بوشهر تمدید شد
خارگ نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این استان تا پایان اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ قدرت الله کشکولی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت‌های رسوبی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۸ در پارکینگ‌ها توقیف شدند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می‌شوند.
 
وی بیان کرد: این اقدام گامی در راستای خدمات دهی و احقاق حقوق شهروندان و توسعه سرمایه اجتماعی است.
 
کشکولی افزود: مهلت اجرای این طرح در پایان بهمن ماه به اتمام رسید، اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت‌ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره‌مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان اسفند ۹۹ تمدید شد.
 
وی عنوان کرد: در این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده‌است.
 
کشکولی افزود: بر این اساس امکان ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، فاقد گواهینامه و تقسیط جرایم فراهم شده‌است.
 
وی گفت: توصیه پلیس به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند؛ این است که در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و از فرصت ایجاد شده برای ترخیص موتورسیکلت خود نهایت استفاده را داشته باشند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید