کد خبر : ۲۷,۷۵۲
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۴
۸۰۳ میلیون ریال برای هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده بوشهر پرداخت شد
خارگ نیوز: سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: سال گذشته ۸۰۳ میلیون و ۶۴۹ هزار ریال برای هزینه بیمه درمانی ۵۵ پرونده مصدومیت ورزشکاران سازمان‌ یافته این استان پرداخت شد.
به گزارش خارگ نیوز، کمال صالح احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود:  از این تعداد هفت عمل جراحی زانو، ۱۳ عمل جراحی دیگر اعضا و ۴۲ مورد درمان سرپایی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفت.
 
وی اعلام کرد: همچنین در سال گذشته ۱۶ هزار و ۶۲۶ ورزشکار سازمان‌یافته در این استان ثبت شد و کارت بیمه ورزشی دریافت کردند که از این شمار پنج هزار و ۲۷۵ نفر زن و ۱۱ هزار و ۳۵۱ نفر مرد هستند.
 
صالح احمدی یادآور شد: جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان بوشهر در سال ۹۸ بیش از ۷۵ هزار نفر بود که شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی سبب شد امسال به کمتر از یک چهارم کاهش یابد.
 
سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر عنوان کرد: رشته‌های فوتبال، ورزش‌های همگانی، بدنسازی و پرورش اندام و کوهنوردی به ترتیب بیشترین ورزشکاران استان بوشهر را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی ادامه داد: در این میان پرطرفدارترین رشته در میان زنان ورزش همگانی است که ۲ هزار و ۴۵۸ ورزشکار سازمان‌یافته در این رشته ثبت شده‌است و پس از آن کوهنوردی و بدنسازی و پرورش اندام بیشترین شمار بانوان ورزشکار را به خود اختصاص می‌دهند.
 
صالح احمدی اضافه کرد: بیشترین ورزشکاران سازمان‌یافته مرد نیر در رشته فوتبال با پنج هزار و ۶۴۵ نفر فعالیت می‌کنند و پس از آن بدنسازی و پرورش اندام و کوهنوردی بیشترین تعداد ورزشکاران مرد را دارند.
 
سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۴۲۰ بازدید از باشگاه‌های ورزشی این استان صورت گرفت و فعالیت آنها به صورت مداوم رصد شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید