کد خبر : ۲۹,۳۱۱
۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰
خارگ نیوز: دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد
به گزارش خارگ نیوز، دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد
 
حدود ۸۲ درصد بیننده برنامه‌های سیما بودند.
 
سریال های احضار شبکه یک و یاور  شبکه سه به ترتیب با  ۴۹.۷ و ۴۹.۳ درصد مخاطب و رضایت ۶۸.۹ و ۸۱.۳ درصد در حد زیاد در رتبه‌های اول و دوم سریال های رمضانی قرار گرفتند.
 
فصل چهارم «بچه مهندس» از شبکه دو سیما  با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت  ۷۴.۸ درصد در حد زیاد در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
برنامه‌های «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار سیما با ۲۶.۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۳.۱ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با ۲۴.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۷۸.۷ درصدی و «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۱۹.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۰ درصدی، پربیننده‌ترین ویژه برنامه های افطار شدند
 
ماه خدا از شبکه یک سیما با ۱۵.۳ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۹۱ درصد در حد زیاد در صدر برنامه‌های سحر سیما قرار گرفت
 
«ماه من» از شبکه سه سیما با ۱۱.۵ درصد مخاطب و رضایت ۹۴.۳ درصد در حد زیاد در رتبه دوم برنامه های سحر تلویزیون قرار گرفت
 
کلیدواژه ها: صدا وسیما 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید