کد خبر : ۲۹,۵۵۰
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۰
صلاحیت ۲۷۱ نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستاهای گناوه تایید شد
خارگ نیوز: رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی گناوه گفت: صلاحیت ۲۷۱ نامزد برای حضور در عرصه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ و روستاهای این شهرستان تایید شد.
به گزارش خارگ نیوز،رضا قائدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از این مجموع ۶۷ داوطلب برای حضور در شورای شهر گناوه ثبت نام کرده بودند که ۵۸ نفر از آنها توسط هیات نظارت و اجرایی تایید شدند.
 
وی اظهارداشت: هفت نفر از داوطلبان شورای شهر گناوه ردصلاحیت و سه نفر قبل از بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و رد شدگان نیز اعتراض خود را ارایه دادند.
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی گناوه گفت:  ۱۳ داوطلب در شورای اسلامی شهر ریگ ثبت نام کرده بودند که از این مجموع ۱۲ نفر احراز صلاحیت شدند و یک نفر رد شد.
 
قائدی افزود: داوطلبان احراز صلاحیت نشده به مدت چهار روز مهلت اعتراض داشتند که که به هیات نظارت استان بوشهر ارجاع  شدند.
 
وی بیان کرد: داوطلبانی که اعتراض آنها در هیات نظارت استان رد شده‌است، اعتراض خود را به هیات نظارت کشور ارایه کردند که هنوز نتیجه آنها اعلام نشده‌است.
 
رئیس هیات نظارت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان گناوه افزود: برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گناوه ۱۲۸ نفر ثبت نام کرده بودند که ۱۲۱ نفر احراز صلاحیت شدند و هفت نفر رد شدند.
 
وی یادآورشد: ۸۵ نفر نیز در شوراهای اسلامی روستاهای بخش ریگ ثبت نام کرده بودند که از این مجموع پنج نفر رد صلاحیت شدند.
 
قائدی گفت: صلاحیت داوطلبان بخش مرکزی و ریگ در هیات اجرایی و سپس در هیات نظارت مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و  چنانچه فردی در هیات نظارت رد شد، مجدد اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان ارایه دهند و در صورت تائیدنشدن در مرحله بعد در هیات نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: اسامی نهایی نامزدهای تائید شده قبل از زمان آغاز تبلیغات به فرمانداری شهرستان اعلام و سپس برای عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.
 
کلیدواژه ها: گناوه 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید