کد خبر : ۳۰,۹۸۴
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۱۸
خارگ نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مخدوش کردن پلاک وسایل نقلیه طبق قانون جرم تلقی شده و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال به حبس محکوم می‌شوند.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ پاپری افزود: به تازگی در پی توسعه سامانه هوشمند ثبت تخلفات و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع بیماری کرونا، برخی از رانندگان متخلف و هنجارشکن برای دور زدن قانون و فرار از مجازات تعیین شده، اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد، فک پلاک، مخدوش کردن پلاک و استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌کنند.
 
او ادامه داد: این اقدام بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌شود و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای مقررات و برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی با مخلان نظم و آرامش مماشات نخواهد کرد، بیان کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند، شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید