کد خبر : ۳۱,۶۶۶
۳۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶
خارگ نیوز: خوزستان سیراب شد؛ هیچ نقطه‌ای اکنون بدون آب نیست. با افزایش خروجی سد کرخه، آب به رودخانه‌ها و مزارع و شالیزارهای پایین‌دست در استان خوزستان رسیده است.
به گزارش خارگ نیوز،  خوزستان سیراب شد؛ هیچ نقطه‌ای اکنون بدون آب نیست. با افزایش خروجی سد کرخه، آب به رودخانه‌ها و مزارع و شالیزارهای پایین‌دست در استان خوزستان رسیده است.
 
 با پیگیری‌های سپاه و بسیج، علاوه بر افزایش خروجی سد کرخه، لوله‌گذاری خط انتقال آب در دو مسیر و گسیل لشکر تانکرهای آب‌رسان به ۲۰ درصد مساحت خوزستان که دچار تنش آبی بود، اکنون هیچ نقطه‌ای از استان خوزستان بدون آب نیست.
 
 در ادامه تلاش‌ها برای حل مشکل بی‌آبی در خوزستان، ویدئوهای منتشرشده از تالاب هورالعظیم در این استان نشان می‌دهد آب به بخش‌های خشک‌شده این تالاب نیز رسیده‌است.
 
 نشست مسئولان استان خوزستان با شیوخ و بزرگان عشایر و طوایف خوزستان بعد از فروکش مسئله آب و برای تدبیر پایدار برگزار شد.
 
 با رسیدن آب به روستاها و مناطق محروم، از اعتراضات به بی‌آبی کاسته شده و جو عمومی خوزستان آرام است. همزمان تانکرهای آبفای سپاه در حال اعزام به روستاهای دشت‌آزادگان هستند.
 
 گفتنی است چند نفر از کسانی که ضدانقلاب مدعی کشته‌شدن آنها در اعتراضات اخیر خوزستان بودند، با انتشار ویدئوهایی ادعاهای ضدانقلاب را تکذیب کردند.
 
 با جاری شدن آب در مناطق مختلف خوزستان، تصاویر هوایی و ویدئوهای متعدد از روستاها، شالیزارها، گتوند و مناطقی چون هور شادگان و همچنین بخش‌هایی از شهرستان‌های ایذه، سوسنگرد و شوش، موید تسکین کم‌آبی و خوشحالی مردم، کشاورزان و دامداران است.
 
 این در حالی است که علیرغم فضاسازی‌های ضدانقلاب در فضای مجازی پیرامون خوزستان، گزارش‌ها از پایان اعتراضات در شهرهای مختلف این استان و شکست پروژه دشمنان حکایت می‌کند.
 
 اخبار و تصاویر منتشرشده، حاکی از بارش شدید باران در شهرستان پلدختر، حوزه آبریز سد کرخه است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید