کد خبر : ۳۶,۰۷۶
۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۹
تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری مهمترین برنامه های استان بوشهر است
خارگ نیوز: استاندار بوشهر گفت: اجرا و پی‌گیری مصوبه‌های ششمین سفراستانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر مهمترین اولویت برنامه های مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان است.
به گزارش خارگ نیوز، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر که با دستور کار معارفه ۲ معاون و سه مشاور استاندار برگزار شد افزود: در همین راستا ساخت و پیشبرد سیاست قانون جهش تولید مسکن مورد تاکید دولت سیزدهم در استان از دیگر اولویت‌های مدیریت ارشد استان است که باید به نحو مطلوبی در مدت زمان مشخص اجرا شود.
 
وی بیان کرد: با وجود اهمیت مسکن و عقب ماندگی‌های قابل توجهی که استان در این بخش دارد باید گام‌های موثری در راستای ساخت مسکن در استان بوشهر برداشته شود. 
 
محمدی زاده افزود: اگر موضوع مسکن حل شود بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های زندگی افراد جامعه کاهش می یابد و شخص می تواند با مابقی درآمد خود گذران زندگی کند برهمین اساس برابر قانون اساسی مشکل مسکن مردم باید حل شود.
 
وی حل مشکل تامین آب در استان بوشهر را از دیگر اولویت‌های مهم استان عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت دریا با کاری جهادی مشکل تامین آب در استان بوشهر برطرف شود.
 
 محمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه ما مسائل و مشکلات ناشی از مدیریت و پذیرش مسوولیت، انجام کار خوب و سالم کار کردن و سختی و گرفتاری‌های مربوط به این بخش را درک می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که انتظار داریم دیگران با ما رفتار کنند.
 
استاندار بوشهر با تاکید براینکه انسان در سال‌های میانسالی به بالا بیش از هر زمانی به تکریم و احترام نیاز دارد گفت: ما انتظار داریم از بزرگان و کسانی که برای انقلاب، کشور، نظام اسلامی و مردم خدمت کردند تقدیر و تشکر شود.
 
وی اضافه کرد: به طور حتم نمیتوانیم از همدیگر تقدیر کنیم چون خیلی از اقدام‌ها قابل بیان و ارائه نیستند و بسیاری از کارهای انجام شده را ندیده و نشنیده ایم این درحالی است که همه کارها و گام‌های خیر و شر ما در نزد خدا محفوظ می‌ماند. 
 
احمدی زاده گفت: نگران نباشید چقدر از شما تقدیر و تکریم می‌شود فقط بدانید هرآنچه درباره شما میگویند دانش آنها درباره شما است براین اساس تشکر و تقدیر اصلی را خداوند از همه تلاش‌گران در راه دارد.
 
در این آئین اصغر جعفری و علی باستین به ترتیب بعنوان معاونان توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر معرفی و از خدمات حسن ابراهیمی و سعید زرین فرد تقدیر شد.
 
همچنین حیدر عباس‌زاده به‌عنوان مشاور استاندار در امور انتظامی و امنیتی و حجت‌الاسلام موسی کمالی مشاور استاندار در امور روحانیت و یوسف دشتی مشاور استاندار در امور ایثارگران معرفی شدند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید