کد خبر : ۳۶,۱۳۴
۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰
مساجد در تراز انقلاب از انتظارات رهبری دربیانیه گام دوم است
خارگ نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب دربیانیه گام دوم این است که مساجد باید در تراز و میدان دار برنامه ها و اهداف انقلاب باشند.
به گزارش خارگ نیوز، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور روز دوشنبه در همایش اتحاد مساجد، اقتدار مساجد در مسجد فاطمه زهرا برازجان افزود: در صدر اسلام مسجد محور همه امور بود و هر اتفاقی رخ می داد و برنامه‌ای پیش می‌آمد تصمیم آن در مسجد گرفته می شد و به همین دلیل همواره دشمن درصدد تضعیف مسجد بر آمده است.
 
وی یادآور شد: در عصر حاضر و در جریان انقلاب و پس از آن نیز تصمیم های مهم و کارساز از مساجد نشات گرفته است، در دفاع مقدس نیز مسجد پشتیبان جبهه ها و رزمندگان بود.
 
اسماعیل پور بیان کرد: در واقع هر برنامه که بخواهد در جامعه موفقیت داشته باشد باید از مسجد شروع شود، حضور در مسجد و حرکت اهالی آ« نقش کلیدی در آینده جوانان و جامعه دارد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: دشمن به دنبال جدا کردن دین از سیاست است در صورتی که مسجد یک پایگاه مهم، اثرگذار و مقتدر در حوزه سیاسی و ترسیم کننده آینده ای روشن برای هر جامعه به شمار می رود.
 
اسماعیل پور ادامه داد: تجربه نشان داده است انسان‌هایی که در مسجد تربیت شده و جوانانی که در مسجد فعالیت داشته اند در هر پست و مقامی مشغول شده اند از بهترین ها و موفقترین ها بوده اند.
 
وی بیان کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی نیروی انسانی مدیر و مدبر برای جامعه و مدافع حرم تربیت و تامین می‌کند و پایگاهی قوی برای پشتیبانی از ولایت فقیه خواهد بود و استارت استکبارستیزی از مسجد زده خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: در استان بوشهر سند چشم انداز مساجد زیر نظر آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در حال تدوین است که طبق این سند برنامه هایی جامع و اثربخش پیش روی فعالیت های مساجد گذاشته خواهد شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید