کد خبر : ۳۶,۱۳۵
۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۲
۲۸۸ خانه طرح اقدام ملی مسکن در دشتی در دست ساخت است
خارگ نیوز: مدیربنیاد مسکن دشتی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۸۸ واحد مسکونی درقالب طرح ملی مسکن در شهر خورموج مرکز این شهرستان در دست احداث است.
به گزارش خارگ نیوز، سید اصغر صالحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این واحدها در ۲ فاز ۱۴۴ واحدی با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی که برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، احداث می‌شود.
 
وی بیان کرد: در فاز اول پروژه اقدام ملی مسکن شهر خورموج واحدهایی ۱۰۰ متری در زمینی به مساحت یک هکتار آغاز و در زمان حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
صالحی اضافه کرد: همچنین فاز دوم پروژه اقدام ملی مسکن در شهر خورموج نیز در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث می‌شود که در زمان حاضر کارهای مطالعاتی، تهیه نقشه و پروانه ساختمانی برای آنها صادر و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتی با اشاره به تخفیف مناسب شهرداری و شورای شهر خورموج برای دریافت پروانه ساختمانی این طرح گفت: با توجه به تمهیدات فراهم شده از سوی دولت قرار است میزان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن افزایش یابد.
 
وی گفت: با توجه به باز شدن سامانه نهضت ملی مسکن مردم خورموج و کاکی می توانند در قالب گروه‌های چند نفره برای طرح اقدام ملی مسکن و دریافت زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن ثبت نام کنند.
 
صالحی اضافه کرد: همچنین کسانی که در سامانه ثبت نام کنند و دارای زمین باشند می توانند در قالب خود مالک با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به ساخت مسکن کنند.
 
وی تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی از سوی متقاضیان ممنوع است و موجب تضییع حقوق خریداران و تشکیل پرونده قضایی برای آنان می شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید