کد خبر : ۳۶,۱۵۰
۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰
خارگ نیوز: امام جمعه گناوه گفت: دانش‌آموزان میراث داران شهدا بویژه شهدای دانش‌آموز، وظیفه سنگین و مهم در قبال گام دوم انقلاب دارند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی این شهرستان افزود: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و دانش آموزان را مخاطب قرار داده و از این قشر می‌خواهد با بصیرت، اخلاق، درایت، هوشمندی و هوشیاری، بصورت عملی و جهادی در میادین علمی و دیگر عرصه‌ها پای کار باشند.
 
وی اظهارداشت: امروز دشمن و استکبار علیه باورها و اعتقادات و آرمان‌های انقلاب، جنگ تبلیغانی و روانی در شبکه‌های اجتماعی راه انداخته است و وظیفه داریم با الگوگیری از راه و منش شهدا و با  بصیرت و آگاهی در برابر این ترفند شوم مقابله کنیم.
 
به گزارش خارگ نیوز، امام جمعه گناوه گفت: استکبارستیزی یک واژه و مفهوم در راس برنامه‌های پیامبران الهی پس از توحید و عبادات به خداوند قرار داشته است و امروز نیز ملت ایران این مسیر پیامبران را تداوم داده است.
 
رکنی حسینی اظهارکرد:  امروز همه جنگ‌ها، خونریزی‌ها و تهدیدها از سوی استکبارجهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار با هدف جاسوسی و استثمار علیه ملت‌ها صورت می‌گیرد و دربرابر این اقدام گستاخانه، امت غیور و نستوه ایران با ایمان قوی و راسخ  ایستاده است.
 
وی ادامه داد: دشمن دیگر به جنگ سخت علیه نظام و ملت روی نخواهد آورد زیرا آگاهی کامل از قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و در عرصه دیگر که جنگ نرم است دنبال توطئه چینی است.
 
امام جمعه گناوه افزود: در برهه کنونی باید قدرتمان را  همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم در مقابله با جنگ نرم دشمن به منصه ظهور برسانیم.
 
وی  بیان کرد: وظیفه ما مسئولان در مقطع کنونی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم است، تزریق امید به آنها و آینده  انقلاب است.
 
رکنی حسینی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان گفت: دانش آموزان انقلاب در دوره‌ای درس را رها و برای دفاع از ممکلت به جبهه‌ها رفتند و خون و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز امنیت، آرامش و صلابت داشته باشیم.
 
امام جمعه گناوه بیان کرد: عموم مردم این شهرستان در آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار، پنجشنبه ۱۳ آبان در مصلای جمعه حضور خواهند یافت و یک بار دیگر تنفر و انزجار خود را به استکبار جهانی ابراز می‌دارند.
 
در پایان این آیین از دانش‌آموزان برتر کلاس‌های درس دبیرستان شهید بهشتی گناوه تجلیل شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید