کد خبر : ۳۶,۱۶۷
۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۵۱
خارگ نیوز: امام جمعه گناوه گفت: روز ملی استکبار جهانی در حقیقت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین میراث گرانبهای سیاسی و اندیشه منظومه فکری امام راحل است.
به گزارش خارگ نیوز،حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در تجمع مردمی ضداستکباری ۱۳ آبان در مصلای جمعه این شهر افزود: بزرگ ترین توصیه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، مبارزه با استکبار است که از اولیا و پیامبران الهی تاسی گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه جرقه و استمرار انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان زده شد، اظهارکرد:  ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب، یوم الله و از رویدادهای مهم پرافتخار انقلاب است که فراموش نخواهد شد.
 
امام جمعه گناوه گفت: سه حادثه مهم و تاریخی در ۱۳ آبان قرار دارند که در تقویم کشور روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است و توانستند نقشی بسیار مهم در به ثمررسیدن و استمرار بخشیدن انقلاب ایفا کند.
 
وی اظهارداشت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه واقعه تاریخی هستند که  هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را در به ثمررساندن و استمرار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.
 
رکنی حسینی با اشاره به اینکه امروز هدف استکبارجهانی حذف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: اگر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را ورق بزنید توطئه‌های مستکبران و دشمنان از قبل و بعد از انقلاب وجود داشته است اما با استقامت و دلاوری ملت همه آنها خنثی شدند.
 
 
امام جمعه گناوه گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب توطئه‌های زیادی علیه ملت و نظام برنامه‌ریزی کرد که جنگ تحمیلی و سخت ترین تحریم‌ها بخشی از آنها است که با وحدت و همدلی و اتحاد مردم از همه این ترفندها عبور کردیم.
 
وی افزود: در این برهه نیز دشمن جنگ نرم را طراحی کرده است که نوجوانان و جوانان باید با بصیرت در برابر این ترفند ایستادگی و مقابله کنند.
 
رکنی حسینی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا همیشه وجود دارد، گفت:  دزدی نفتکش ایران یکی از اقدام‌های مذبوحانه آمریکا در روز گذشته بود که سبزپوشان سپاه و مدافعان حریم ولایت با اقتدار در مقابل این جنایت که در خلیج فارس و دریای عمان رخ داد، ایستادند و شکست خفت باری  بر استکبار تحمیل کردند.
 
رکنی حسینی بیان کرد: آمریکا وقتی دید که از تحریم و تهدیدها علیه ملت ایران نتیجه نگرفته است، اقدام به دزدی نفت ایران کرد و سیلی محمکی از سربازان ولایت خورد.
 
امام جمعه گناوه افزود: دشمن بارها از اقتدار نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه شکست‌های زیادی را متحمل شده که تا همیشه در اذهان ماندگار است.
 
وی گفت: امت اسلامی ایران ثابت کرده است، تهدید وتحریم های دشمن نمی تواند ملت ما را تسلیم کند و با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه اجازه نخواهند داد به آرمان های انقلاب خدشه‌ای وارد شود.
 
در تجمع  ضداستکباری  مردم گناوه که اقشار و گروه‌های مختلف حضور داشتند،  سرود دانش آموزی، بیانیه تشکل‌های دانش آموزی اجرا و و شعارهای کوبنده‌ای علیه استکبار و حامیان آن سر داده شد.
 
در این آیین مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود خائن، فریاد زدند ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ، راه نجات امت ولایت، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید