کد خبر : ۳۶,۱۹۷
۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۳۸
خارگ نیوز: حافظان قرآن کریم شرکت کننده در جام حافظان قرآنی استان بوشهر روز شنبه در آئینی با حضور شماری از مسئولان و فعالان قرآنی تجلیل شدند.
به گزارش خارگ نیوز، در این آیین که در تالار شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد از برگزیدگان رشته‌های حفظ نیم جزء، یک جزء و ۳ جزء تجلیل شد.
 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این دور از مسابقات ویژه پسران در رده سنی زیر ۲۰ سال و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت سرای نور روستای چاهکوتاه از توابع شهرستان بوشهر و هیات امناء مسجد ولیعصر(عج) این روستا برگزار شد.
 
جواد احمدی منفرد افزود: در بخش حفظ نیم جزء امیرعلی کاویانی و امیر علی قائدی به عنوان نفرات نخست و دوم و محمدجواد غنی و علیرضا نصاری با عنوان سوم مشترک مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: در رشته یک جزء، رضا قلندری و محمد قلندری اول و دوم شدند و ابوالفضل عدالت‌خواه و حسین غلامی‌نژاد نیز به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در بخش سه جزء نیز امیر حسین شاپور، مازیار نصیرنیا و محمدمهدی غنی به ترتیب مقام های نخست تا سوم مورد تجلیل شدند.
 
وی یادآورشد: در این برنامه از علیرضا نصاری، به عنوان پدیده مسابقات و حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.
 
احمدی منفرد گفت: دومین دوره جام حافظان قرآن کریم هفته اول اسفند امسال در روستای پهلوانکشی در مؤسسه سراج برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید