کد خبر : ۳,۸۶۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷
مطالعات ۱۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در عالیشهر بوشهر پایان یافت
خارگ نیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر استان بوشهر گفت: با پایان یافتن مطالعات ۱۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن احداث این واحدها فراخوان عمومی شد.
به گزارش خارگ نیوز، علی مقاتلی روز سه‎شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر کدام از این پروژه‌ها بین ۲ تا ۳ بلوک و هر یک از آنها با توجه به قطعات شامل ۸ تا ۱۲ واحد در سه طبقه تعریف شده که طبق برنامه زمانبندی تهیه شده حداکثر تا هفته پایانی خرداد ماه عملیات اجرایی این شمار واحد آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر تکلیف است و باید همه دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار ببندند.

مقاتلی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن از برنامه‌های موثر دولت برای خانه‌دار شدن افراد فاقد خانه است و باید با قدرت اجرا شود که حضور موثر سازندگان در این اقدام کمک خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: سهم این شهر جدید در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۲۵۰ واحد است که تاکنون برای یکهزارو و ۵۰۰ واحد از طریق سامانه ثبت نام صورت گرفته و مابقی از طریق مشارکت با روش‌های تامین زمین با تعهد ساخت و دیگر روش‌های تعریف شده در شیوه نامه عملیاتی خواهد شد.

مقاتلی افزود: در مرحله نخست ثبت‌نام این طرح، یکهزار واحد و در مرحله دوم ۵۰۰ واحد برای احداث عالیشهر ثبت‌نام صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از واحدها در طرح اقدام ملی مسکن به روش طرح و ساخت اجرایی می‌شود که تمامی اقدامات اعم از تهیه طرح، گرفتن پروانه ساختمانی و نقل انتقال و تا زمانی که به متقاضی تحویل داده می‌شود توسط سازندگان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: سعی و تلاش ما همیشه برآن بوده تا پروژه‌های در دست اجرا را بموقع و در کوتاهترین زمان به مرحله بهره‌برداری برسد و شرایط اقبال مردم را برای ساکن شدن در شهر جدید عالیشهر افزایش یابد.

مقاتلی تاکید کرد: هدف اصلی در این طرح استفاده از مصالح بادوام و متعارف ایرانی و اجرای طراحی جذاب برای ساخت این واحدهای مسکونی است که اقدامات اولیه نیز از طریق مشاوران در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و محدودیت‌های حضور فیزیکی افراد، اقدامات بانکی به شکل سامانه‌ای در دست پیگیری است و با تشکیل پرونده و افتتاح حساب از طریق سامانه، متقاضیان تنها برای امضای فیزیکی به صورت مشخص شده در بانک حضور پیدا می‎کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید