کد خبر : ۴۲,۸۲۵
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰
میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پائین است
خارگ نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پائین است.
به گزارش خارگ نیوز، حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی مواردی از بیماری سرخک در استان بوشهر بیان کرد: این بیماری به راحتی قابل پیشگیری است که با تزریق واکسن قابل کنترل است.
 
وی خواستار تزریق واکسن ام‌ام‌آر برای کودکان شد و ادامه داد: با تزریق این واکسن نگرانی برای مهار این بیماری رفع می‌شود و اکنون واکسن به اندازه کافی در استان موجود است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به دو برابر شدن تعداد بستری‌های کرونایی استان از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: شاهد خیز مجدد ویروس کرونا هستیم که باید نسبت به کنترل آن اقدام شود.
 
وی مهمترین اسلحه برای مهار کرونا را گسترش چتر واکسیناسیون عنوان کرد و افزود: میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پایین بوده و حدود ۳۵ درصد است.
 
ملکی‌زاده از همه مردم استان بوشهر برای تزریق دوزهای تکمیلی واکسن کرونا دعوت کرد و گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل این بیماری نقش مهم و اساسی خواهد داشت.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وجود یک شهرستان با وضعیت آبی کرونایی و ۹ شهرستان زرد در استان بیان کرد: برای مهار بیماری کرونا همه مردم باید همراهی کنند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید