کد خبر : ۴۳,۳۷۷
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۵۶
معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ضمن پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان، از افزایش قابل ملاحظه دما در آخرین روز فروردین و سپس آغاز شکل‏ گیری جریانات خنک و بارش پراکنده باران در روزهای نخستین اردیبهشت ماه خبر داد.
احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به پیش بینی وضعیت جوی مازندران در هفته پایانی فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان روز‏ سه‌شنبه ۳۰ فروردین صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.
 
معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: هوای استان در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و از نیمه شب با وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر پیش بینی می شود.
 
اسدی خطاب به شالیکاران مازندرانی تاکید کرد: طی روز چهارشنبه نسبت به هوادهی و از غروب نسبت به مقاوم سازی پوشش نایلونی خزانه برنج اقدام نمایند.
 
وی وضعیت جوی مازندران در روزهای پنج‏شنبه و جمعه اول و دوم اردیبهشت ماه را نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد و افزود: روز شنبه ۳ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا ابری، بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد بود.
 
معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه روز یک‏شنبه ۱۴۰۱/۲/۴ وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر خواهد بود گفت: روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه آسمان مازندران نیمه ابری از بعدازظهر ابری بویژه در غرب و ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید