کد خبر : ۴۳,۵۲۱
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۴۹
طرح ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان گناوه با حساسیت ویژه دنبال شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط شهرستان گناوه مأموریت‌های محوله در حوزه ریشه کنی فقر مطلق را با حساسیت ویژه در اولویت کاری قرار دهند.
دانیال اسفندیاری صبح چهارشنبه در نشست ریشه کنی فقر مطلق شهرستان گناوه اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر ریشه کنی فقر مطلق در کشور برنامه ریزی و دستورالعمل‌های این طرح ابلاغ شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه افزود: این طرح در سه مرحله کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت انجام می‌شود تا گام به گام و به کمک و با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط این امر محقق شود.
 
وی تصریح کرد: طرح ریشه کنی فقر مطلق در کشور افرادی را شامل می‌شود که تحت حمایت هیچ نهاد یا سازمانی حمایتی نباشند و شرایط خاصی برای افراد شامل این طرح تعریف شده است که باید با حساسیت ویژه شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله ریشه کنی فقر، افراد شامل این طرح باید با دقت و رعایت همه شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده و با حفظ کرامت انسانی شناسایی و معرفی شوند و هیچیک از افراد دارای شرایط طرح در شهرستان نباید نادیده گرفته شوند بلکه. باید به گونه‌ای عمل کرد که همه افراد دارای شرایط این دستورالعمل بتوانند از مزایای در نظر گرفته شده استفاده کنند تا شرایط بهتر زندگی برای آنها فراهم شود.
 
وی اضافه کرد: به منظور دستیابی به اهداف طرح ریشه کنی فقر، همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط شهرستان گناوه با همکاری و همراهی هم، مأموریت‌های محوله در این حوزه و شناسایی و معرفی افراد دارای شرایط را با حساسیت ویژه در اولویت کاری قرار دهند تا شاهد خروجی مناسبی در این زمینه باشیم.
 
وی گفت: در اجرای دستورالعمل‌های طرح ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان گناوه و شناسایی افراد شامل طرح از ظرفیت انجمن‌ها، سمن‌ها و نهادهای غیردولتی و گروه‌های مردمی نیز استفاده شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: ملاک ما در اجرای این طرح دستورالعمل‌های ابلاغی است اما پیشنهادها و نظرات خود را نیز بر اساس راه کارهای و پیشنهادهای ارائه شده توسط اعضا ارائه خواهیم داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید