کد خبر : ۴۳,۵۴۷
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
هافبک سابق رم و اینتر در مصاحبه با AGI در مورد دیدار دو تیم که قرار است روز شنبه برگزار شود صحبت کرد.
به نقل از AGI، اینتر و رم روز شنبه در جدالی حساس در میلان برابر هم به میدان می روند. اینتر برای قهرمانی می جنگد و رم نیز در تلاش برای گرفتن سهمیه اروپایی است.  رم اکنون باثبات تر شده  است و در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارددی باجیو که در ماه ژوئن ۵۱ ساله می شود، در مصاحبه ای با AGI، به ادین ژکو و تامی آبراهام به عنوان قهرمانان احتمالی سوپر بازی شنبه در سن سیرو اشاره کرد.
 
لوئیجی دی بیاجیو درباره این دیدار گفت: این مسابقه بین دو تیمی است که در شرایط خوبی قرار دارند. رم در حال یافتن هویت خود است، اخیراً آنها باثبات تر شدند، آنها در شرایط بدنی بسیار خوبی هستند و باید به همین منوال ادامه دهند، هم در لیگ و هم در لیگ کنفرانس اروپا.  در طرف دیگر  اینتر دوباره شروع کرده است، در این لحظه آنها انگیزه بیشتری دارند، مطمئناً انگیزه های بیشتری برای بردن این دیدار دارند به هیمن دلیل است که من شانس قهرمانی این تیم را بیشتر می دانم.
 
هافبک نراتزوری ها یک بازی برای ریکاوری مقابل بولونیا دارند و تنها دو امتیاز از پسرعموهای روسونری خود فاصله دارند که در دربی کوپا ایتالیا شکست خوردند اما همچنان در صدر کلاس خود در لیگ هستند.
 
او درباره اینکه در دیدار شنبه طرفدار کدام تیم است گفت: آنها تیم هایی هستند که من به معنای واقعی آنها را دوست دارم. در رم هواداران پرشورتر هستند،  از آنجایی که یک رمی بودم، مسئولیت بیشتری در اینتر احساس می کردم. حتی امروز هم رابطه فوق العاده ای با هر دو تیم دارم.  
 
دی بیاجیو در پایان گفت: غیبت زانیولو سنگین خواهد بود، زیرا او تداوم، شرایط بدنی و اعتماد بنفس خوبی پیدا کرده بود. حالا کار تامی آبراهام در این دیدار سخت تر شده است. از سوی دیگر، سیمونه اینزاگی می تواند زوج هجومی را بین لائوتارو مارتینز، ادین ژکو، خواکین کوریا و هوگو سانچز انتخاب کند:  کورئا در فرم فوق العاده‌ای است، اما من این احساس را دارم که ژکو بازی خواهد کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید