کد خبر : ۴۴,۱۴۸
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴
تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است
خارگ نیوز: استاندار بوشهر گفت: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

به گزارش خارگ نیوز، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید ندیم زاده در جزیره خارگ اظهار داشت: پدران و مادران شهدا، فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و الگوی صبر و مقاومت در جامعه هستند.

استاندار بوشهر امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر دانست و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

استاندار بوشهر تصریح کرد: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

محمدی زاده شهادت را آشکارکننده حقایق دانست و اظهار داشت: شهید با تقدیم جان خود، پرده فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به‌همین دلیل با ریخته شدن خون شهید، حقایقی آشکار می‌شود.

تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید