کد خبر : ۵۰,۵۵۶
۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۶:۲۴
بخشدار ویژه خارگ در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
خارگ نیوز: بخشدار ویژه خارگ گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت رشادت های صادقانه ایثارگران نیروی انتظامی، که در پرتو رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، در راستای تامین و حفظ امنیت کشور عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
به گزارش خارگ نیوز، در متن محمد رضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ پیام آمده است: 
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت رشادت های صادقانه ایثارگران نیروی انتظامی، که در پرتو رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، در راستای تامین و حفظ امنیت کشور عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
 
بی‌شک سهم بزرگی از امنیت و آرامش امروز جامعه ما حاصل تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت‌های مخلصانه نیروهای مومن و متعهد نیروی انتظامی در جای جای ایران عزیز اسلامی است که همواره در راه دفاع از کیان جمهوری اسلامی و تحقق آرمانهای بلند امام راحل پیشگام بوده اند.
اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه و هوشمندانه فرماندهان و نیروهای ارزشمند و مقتدر انتظامی جزیره خارگ قدردانی کرده و سربلندی و عزت روزافزون آنان در برقراری و صیانت از نظم و امنیت و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان شیراز را از خداوند متعال مسئلت نمایم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید