کد خبر : ۵۴,۵۳۱
۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰
ظرفیت سمن‌ها و خیرین بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که ظرفیت سمن‌ها و خیرین استان بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.
اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: به منظور عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کمیته‌های فرعی در راستای اهداف کمیته‌های تخصصی این شورا تشکیل شوند و در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه‌های خود را عملیاتی سازند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر حداکثر تا پایان ۱۰ دیماه سال جاری گزارش عملکرد و اقدامات خود را به دبیرخانه شورا ارسال کنند.
 
پورات با تشکر از دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر به خصوص دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و اجرایی به ویژه سمن‌ها و خیرین که زحمات و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند، افزود: پیشگیری اجتماعی رویکرد اصلی دولت در مبارزه با مواد مخدر است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن و مبارزه با مواد مخدر در کنار برخوردهای قهری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی با همکاری نهادهای علمی امری بسیار ضروری است که در استان بوشهر این کار در حال انجام است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: گسترش و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تقویت گفتمان پیشگیری از اعتیاد مهمترین راه پیشگیری و ریشه کن کردن مواد مخدر در کشور است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید