کد خبر : ۵۷,۲۶۹
۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۰۸
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسب روز پاسدار و روز جانباز
بخشدار ویژه خارگ گفت» در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت.
متن کامل پیام محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اعیاد اسلامی همواره مایه شادی و شعف مردم بوده است و در این میان ماه شعبان سرشار از اعیادی است که زمینه سرور دوچندان را در جامعه فراهم می آورند.

 

ماهی که در نخستین روز های آن میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) , ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) و میلاد پرخیر و برکت حضرت امام زین العابدین (ع) قرار دارد و همچنین در میانه آن شاهد میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین ذخیره عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) هستیم. 
 
بی تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام روز جانباز در واقع قدردانی از رشادت ها و سلحشوری های دلاورمردانی است که چون کوه استوار در دفاع از میهن عزیز اسلامی مان چه در روزهای جنگ تحمیلی و چه در روزهای جنگ اقتصادی و چه امروز در نبرد ویروس منحوس کرونا ایستاده اند و پا به پای مردم رشید ایران زمین حرکت کرده اند.

 

پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره راهبردی خارگ به مثابه سربازانی همواره در مسیر ولایت , گوش به فرمان ولی امر خویش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده اند و از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه های مختلف دریغ نکرده اند.
 
اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز جزیره مقاوم خارگ, امیدوارم در آستانه سال 1402 و در سایه همدلی و وحدت موجود در خارگ زیبا و با تلاش مردم , دستگاه های اجرایی و سپاهیان و بسیجیان عزیز شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در یکتای خلیج فارس  باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید