کد خبر : ۵۷,۶۴۸
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱
اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی به جزیره خارگ تا دوم فروردین
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی به جزیره خارگ از تا دوم فروردین ماه ادامه دارد.
سردار رمضان زیراهی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال سه هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۶ کاروان راهیان نور دریایی از جزیره مقاوم خارگ دیدن کنند.
 
وی بیان کرد: امسال علاوه بر اعزام کاروان‌های راهیان نور به جزیره خارگ گشت دریایی، برپایی نمایشگاه در بیمارستان زیرزمینی خارک، تحویل بسته‌های فرهنگی، انتخاب راویانی که در عملیات‌های مقابله به مثل در جنگ بودند و بازدید از نقاط دیدنی جزیره مقاومت از جمله برنامه‌های جانبی راهیان نور دریایی است.
 
سردار زیراهی افزود: راهیان نور دریایی ۱۱ سال است که با همکاری سپاه و ستاد اردویی کشور در استان برگزار می‌شود و پارسال چهار هزار و ۶۰۰ نفر از استان‌های مختلف کشور برای بازدید از جزیره خارگ اعزام شدند.
 
وی گفت: استان بوشهر در دفاع مقدس در نبرد دریایی با دشمن در قالب اسکورت شناور‌های تجاری و پدافند از جزایر، سواحل و عملیات مقابله رو در رو با دشمن حماسه‌های بزرگی خلق کرده است.
 
سردار زیراهی اضافه کرد: نخستین برخورد با دشمن در منطقه خلیج فارس، نخستین ترابری عملیات دریایی و انواع نبرد‌های دریایی شامل رزم سطحی و نبرد مستقیم با آمریکا به وسیله رزمندگان نیروی دریایی سپاه انجام شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید