کد خبر : ۵۷,۹۸۸
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲
یک هکتار زمین به سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزوده شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افزودن یک هکتار زمین به سرانه فضای ورزشی استان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این عرصه بخش خصوصی ۴۹ میلیارد تومان در عرصه توسعه فضاهای استان بوشهر سرمایه‌گذاری کرده است.
کمال صالح احمدی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان، اظهار داشت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات قابل توجهی برای توسعه فعالیت‌هایی ورزشی، فرهنگی و اشتغال جوانان به تصویب رسید.
 
وی از افتتاح 2 سالن ورزشی در تنگستان و دشتی خبر داد و بیان کرد: دو سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار 13.5 میلیارد تومان از  محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور، اعتبارات ملی و استانی در سفر هیئت دولت به استان به بهره‌برداری رسید.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال در حوزه ورزش و جوانان گفت: این اداره کل متعهد به ایجاد 214 شغل غیردولتی برای جوانان این استان توسط بخش خصوصی تا پایان امسال شده بود که این مهم به‌صورت کامل محقق و در سامانه رصد اشتغال نیز به ثبت رسید.
 
صالح احمدی به تثبیت مالکیت اراضی ورزشی پرداخت و خاطر نشان کرد: در راستای صدور سند مالکیت اراضی ورزشی و مجوز فعالیت بخش خصوصی 100 هکتار مالکیت اراضی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تثبیت و رأی 400 هکتار اراضی نیز در مراجع قضایی به نفع دولت صادر شد.
 
وی افزود: امسال بیش از 5 هکتار اراضی اهدایی خیرین استان به حوزه ورزش به ارزش 20 میلیارد تومان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفت.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه بخش خصوصی 49 میلیارد تومان در عرصه توسعه فضاهای استان بوشهر سرمایه‌گذاری کرده است اضافه کرد: 98 مجوز صدور فعالیت ورزشی از طریق کمیسیون ماده 5 به افراد حقیقی و حقوقى به ارزش سرمایه‌گذاری 49 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی واگذار شد.
 
صالح احمدی مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: با صدور مجوز فعالیت ورزشی به افراد حقیقی و حقوقى امسال یک هکتار به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید