کد خبر : ۵۹,۲۸۷
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۵۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از ساخته شدن پایگاه سلامت آبدان با مشارکت خیرین خبر داد.
 عباس آدمیت نسب در نشست شورای سلامت بخش آبدان، اظهار داشت: با توجه به استقرار پایگاه سلامت آبدان در ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت و کمبود فضای فیریکی جهت ارائه خدمات و مراقبت‌های بهداشتی، احداث ساختمان مجزا برای پایگاه سلامت در دستور کار قرار داشت.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: با مذاکرات انجام شده با حاج کامل مؤمنی یکی از خیرین نیک‌اندیش دیری ساکن کشور کویت و موافقت وی و همچنین معرفی حاج عباس میرزایی به عنوان نماینده خیر، به زودی ساخت پایگاه سلامت شهر آبدان آغاز می‌شود.
 
وی افزود: به منظور دسترسی به خدمات پزشکی این پایگاه در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت آبدان ساخته و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بر عملیات اجرایی آن نظارت خواهد کرد.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر تسهیل فرایندهای اداری برای مشارکت گسترده خیرین در پروژه‌های سلامت، گفت: لازم است تمامی ادارات و نهادها ضمن همکاری با خیرین زمینه مشارکت و استمرار کمک‌های خیرین را فراهم آورند.
 
آدمیت نسب اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تعامل مطلوبی با خیرین بزرگوار حوزه سلامت دارند و چندین پروژه طی سال‌های اخیر با همکاری و مشارکت خیرین ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی از اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی خواست تا با آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت خیرین در حوزه سلامت تلاش کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید