کد خبر : ۵,۹۳۳
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷
۵۷.۵ میلیارد ریال اعتبار به شرکت عمران عالیشهر بوشهر اختصاص یافت
خارگ نیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: در نشست کمیته برنامه‌‎ریزی شهرستان بوشهر از محل تملک دارایی سرمایه‌ای ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این شرکت مصوب شد
به گزارش خارگ نیوز؛ علی مقاتلی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار برای پرداخت مطالبات پروژه‌های تکمیل‌ استخر، مجتمع فرهنگی و هنری  و سه مدرسه اختصاص است.
 
وی بیان کرد: بخشی از این اعتبارات نیز برای تکمیل پروژه‎های در دست ساخت از جمله مرکز جامع بهداشتی درمانی و سه مدرسه  درفازهای ۲، ۳ و ۴ این شهر جدید هزینه خواهد شد.
 
مقاتلی ادامه داد: اختصاص این میزان اعتبار، در کنار تامین بودجه  از محل منابع این شرکت در روند اجرای پروژه‌ها و اتمام و بهره‌برداری از آنها تاثیر بسزایی دارد.
 
وی با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام اظهار داشت: با توجه به اجرای پروژه ‌ای تاثیر گذار در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شرکت عمران عالیشهر قرار دارد.
 
مقاتلی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه روبنایی و زیربنایی در شهر جدید عالیشهر از محل منابع شرکت عمران در حوزه‌های آماده سازی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی در دست اجرا است که انتظار می‌رود اتمام پروژه‌ها باعث رضایت‌مندی بیشتر شهروندان عالیشهر شود.
 
 
 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید