کد خبر : ۶۰,۹۰۵
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰
معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد سیاست وزارت ورزش حمایت از فدراسیون و نگاه ویژه به این فدراسیون است.
 برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان که امروز (شنبه) ریاست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی را برعهده داشت، درخصوص عملکرد علیرضا دبیر در این فدراسیون در مجمع امروز اظهار داشت: در اکثر مجامع که شرکت می‌کنیم معمولا گزارش‌ها به این شکل نیست، اما در گزارش‌های فدراسیون حتی یک بند مشروط وجود ندارد و این اسباب خوشحالی و افتخار است. به دبیر، فدراسیون کشتی، جامعه کشتی و اعضای مجمع، بابت شفافیت حسابرسی و مالی تبرکی می‌گویم.
 
فیروزی تصریح کرد: ویژگی‌هایی همچون تلاش، جدیت، تجربه مدیریتی، تجربه اشتغال در حوزه‌های دیگر و فرهنگ فتوت، پهلوانی و اخلاص از جنس جنوب شهری ما را با یک پدیده به نام علیرضا دبیر مواجه کرده است.
 
وی ادامه داد: وی در جایگاه ریاست فدراسیون واقعا می‌تواند ظرفیت و قابلیت‌های زیادی را برای فدراسیون کشتی به وجود بیاورد و ما از عملکرد، تلاش و جدیت او برای جذب منابع مالی تقدیر و تشکر می‌کنیم. منابعی از طریق وزارت ورزش در اختیار فدراسیون قرار گرفته، هرچند که این منابع با احتساب تبصره ۱۴ بیشتر از این بود ولی آورده‌های دبیر در فدراسیون کشتی بسیار قابل توجه است.
 
معاون وزیر ورزش گفت: زحمات دبیر واقعا ستودنی است، عرف نیست که در جلسات این‌چنینی تقدیر، تمجید و تشکر کنیم ولی شرط اخلاق است این کار را انجام دهیم. ساخت و ساز همین بنا که امروز در خدمت شما هستیم شبانه‌روزی بوده و به ما نیز برای تأمین منابع فشار آورده شده و وظیفه ما بود، چراکه عملکرد فدراسیون مایه آبرو و افتخار کشور است.
 
فیروزی تصریح کرد: در حوزه فنی هم تعداد بالای مدال طلا نشان‌گر عملکرد فدراسیون کشتی است که من در آن زیاد وارد نمی‌شوم اما این کار هم کوچک نبوده و جا دارد که تشکر کنیم. این‌که فدراسیون دارای یک مرکز رسانه‌ای است، مهم است چراکه وظیفه‌ای برای ساخت آن ندارد. به طور قطع این دید و هدف‌گذاری رئیس فدراسیون است که برای آن پیوست فرهنگی و رسانه‌ای دارد.
 
وی اظهار داشت: دو موضوع را باید اشاره کنم؛ یکی راجع به لزوم اخذ صورت‌های مالی هیئت‌های کشتی و دوم نیز بودجه وزارت ورزش برای هیئت که در اختیار ادارات کل قرار گرفته و باید آن را از مدیران کل مطالبه کنید تا اختصاص داده شود.
 
فیروزی تأکید کرد: سیاست وزارت ورزش حمایت از فدراسیون است و شخص سجادی هم تذکر داده که به کشتی کمک شود و نگاه به آن ویژه باشد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید