کد خبر : ۶۱,۲۲۷
۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: با نظر کادر فنی قرارداد ۲ بازیکن تیم تمدید شد و ۲ بازیکن جدید نیز جذب شدند.
محمدحسین رحمانی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رضا امانی که فوتبال خود را از تیم‌های پایه‌ صنعت‌نفت آغاز کرده و فصل گذشته در چند بازی برای تیم در لیگ برتر به میدان رفته بود قراردادش را تمدید کرد.
 
وی افزود: فیاض میردورقی مدافع فصل گذشته تیم نیز با تاکید کادر فنی قراردادش را تمدید کرد تا فصل آینده برای صنعت‌نفت به میدان برود.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: رضا بهمئی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته تیم خلیج‌فارس ماهشهر در لیگ دسته اول بود نیز به عضویت تیم صنعت‌نفت درآمد و فصل آینده در این تیم حضور خواهد یافت.
 
رحمانی با بیان آغاز جوانگرایی در تیم صنعت‌نفت، اظهار کرد: کادر فنی تیم نگاه ویژه‌ای به جوانان مستعد دارد که در این راستا فرزین معامله‌گری بازیکن تیم ملی جوانان را جذب تیم شد.
 
وی بیان کرد: امسال کادر فنی در نظر دارد از بازیکنان جوان بخصوص بازیکنان بومی بیشتر استفاده کند و چندین بازیکن نیز از تیم‌های مختلف استان را نیز آنالیز کردند تا در صورت امکان برای جذب آنها اقدام شود.
 
رضا بهمئی هافبک جدید صنعت‌نفت سابقه حضور در تیمهای استقلال اهواز، پارس جنوبی جم و استقلال ملاثانی را در کارنامه دارد.
 
فرزین معامله‌گری مدافع جدید تیم صنعت‌نفت نیز سابقه حضور در تیم ایمان سیز شیراز را داراست.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید