کد خبر : ۶۱,۶۲۳
۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۳
امام جمعه گناوه گفت: عضویت در پیمان شانگهای، باعث ناراحتی، وحشت و نارضایتی غربی‌ها و ضد انقلاب شده و نقشه دشمنان را در اهداف شومی که دنبال می کردند، نقش برآب کرد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه اظهار کرد: عضویت ایران در این سازمان با تقویت اهرم‌های قدرت و تحکیم جایگاه کشور در سطح منطقه با تدبیر دولت و وزارت خارجه جمهوری اسلامی صورت گرفته است.
 
وی افزود: عضویت در پیمان شانگهای، راهبردی مهم در غلبه بر تلاش دشمنان برای منزوی کردن ایران اسلامی بوده است.
 
وی گفت: ایران اسلامی با عضویت در شانگهای چین،نقطه آشکار سیاست خارجی در نظام بین المللی محسوب می‌شود.
 
امام جمعه گناوه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور فرانسه، بیان کرد: فرانسه که خودرا به عنوان مهد آزادی به دنیا معرفی می کند در کوران اعتراض و رسوایی قرار دارد.
 
وی ادامه داد: شلیک مستقیم به یک جوان ۱۷ ساله در فرانسه باعث تشدید خشنونت و اعتراضات مردمی شد و برای مهار این اعتراضات چاره ای جز اعزام بیش از ۴۵ هزار پلیس در سراسر این کشور نداشت.
 
رکنی حسینی گفت: این کشور که روزی خوشحال از اغتشاشات ایران بود و از آنها حمایت می کرد، اکنون خودشان دچار و گرفتار شدند.
 
وی با تبریک عیدغدیرخم افزود: عیدغدیر از ایام الله و بزرگ اسلام و جهان تشیع است و در میان همه روزها روزی به بزرگی و شرافت آن وجود ندارد.
 
امام جمعه گناوه از حضور پرشور مردم مومن و متدین این خطه در برنامه های دهه امامت و ولایت و تلاش و همکاری همه دست اندرکاران،هیات های مذهبی و مسئولان و دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان قدردانی کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید