کد خبر : ۶۱,۷۳۳
۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۴
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاران بازنشسته می‌توانند با تشکیل باشگاه‌های خیرین سوادیار در شتاب‌بخشی به برنامه سوادآموزی استان کمک کنند.
میلاد حبیبی نیا صبح دوشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: معلمان پیشکسوت، ذخایر فرهنگی، علمی و ادبی جامعه و سرمایه عظیم دستگاه تعلیم و تربیت هستند.
 
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: پیشکسوتان فرهنگی، گنجینه‌های خرد و سرشار از تجربیات مانایی هستند که باید از این تجربیات در راستای توسعه و تعالی برنامه‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.
 
وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر با فرهیختگان فرهنگی با مجموعه سوادآموزی، تصریح کرد: معاونت سوادآموزی استان، آمادگی لازم در راستای استفاده از ظرفیت و قابلیت این گروه در جهت بهبود برنامه‌ها و تحقق رسالت نهضت سوادآموزی را دارد.
 
حبیبی‌نیا عنوان کرد: همکاران بازنشسته می‌توانند با حضور در اتاق‌های فکر سوادآموزی، تشکیل باشگاه‌های خیرین سوادیار در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بین آحاد جامعه، تبیین اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، تشویق و ترغیب افراد محروم از سواد به منظور حضور در کلاس‌های سوادآموزی، جذب و آموزش افراد کم‌سواد و بی‌سواد گروه هدف سوادآموزی، ما را در دست یابی به شتاب‌بخشی به برنامه سوادآموزی استان، یاری و همراهی کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید