کد خبر : ۶۳,۷۴۰
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۰۶:۵۳
مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اعلام کرد: مرکز اهدای خون خارگ با بهره گیری از کادر متخصص، به صورت ماهیانه پذیرای شهروندان خواهد بود.
همزمان با هفته دولت و با هدف خدمت رسانی به شهروندان جزیره خارگ، مرکز اهدای خون شهدای خلیج فارس افتتاح و آغاز به کار کرد.
در آیین افتتاح این مرکز، مدیرکل انتقال خون استان بوشهر دکتر علیرضا باستین ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز گفت: وجود مرکز اهدای خون در این جزیره مطالبه مردم بود و با حساسیت ویژه ای که در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان این جزیره داشتیم، پایش و بررسی زیرساخت های استقرار این مرکز در جزیره خارگ،را در دستور کار قرار دادیم و تلاش خواهیم کرد با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان این جزیره، ضمن بهره گیری از خون های اهدا شده، در پایش سلامت آنها نیز نقشی مؤثر ایفا کنیم.
در ادامه بخشدار جزیره خارگ محمدرضا دشتی زاده با بیان اینکه راه اندازی مرکز اهدای خون بارها توسط مردم درخواست شده بود گفت:  این مرکز با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، با همکاری اداره کل انتقال خون استان بوشهر، پایگاه پدافند شهید هادی پور، شرکت پتروشیمی خارگ و بهداشت و درمان صنعت نفت، با بهره گیری از تجهیزات به روز و تخصصی به بهره برداری رسیده است. این مرکز خدمت رسانی به شهروندان را از ماهی یک روز شروع خواهد کرد و در صورت استقبال خارگ نشینان، امکان افزایش خدمت رسانی وجود دارد. 
گفتنی است در این مراسم انصاری رئیس مجتمع پتروشیمی خارگ، دشتی زاده بخشدار خارگ و بحرینی شهردار خارگ نیز حضور داشتند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید