کد خبر : ۶۴,۳۸۴
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۳۵
تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی ۳۰۰ درصد افزایش یافت
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: طی سال جاری، میزان تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
 سید عبدالمجید اجتهادی ظهر یکشنبه در بازدید از انبار جمع آوری و فروش اموال تملیکی شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به افزایش ۳۱۲ درصدی میزان تعیین تکلیف کالاها طی پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اضافه کرد: بیش از سه هزار و ۳۲۹ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی طی پنج ماهه امسال به فروش رفته است.
 
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با سفر به استان بوشهر از انبار این سازمان در شهرستان‌های دیلم و گناوه بازدید کرد.
 
هدف سفر مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به استان بوشهر شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر و بازدید میدانی از انبارهای این مجموعه است.
 
در این بازدید مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر هم، گزارشی از کالاهای موجود در انبار، نوع چیدمان و وضعیت تعیین تکلیف پرونده‌ها ارائه کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید