کد خبر : ۶۴,۴۷۰
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره‌های آموزش و توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس با عنوان سپهر دانش و معرفت برگزار می‌شود.
 محمود حق‌دوست  در سومین نشست برنامه ریزی و هماهنگی اجرای برنامه سپهر دانش و معرفت اظهار داشت: دوره‌های توانمندسازی «سپهر دانش و معرفت» در ۹ عنوان کلی آموزشی و با حضور مدرسان متخصص از شهر قم و در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر نسل نوجوان، مهارت‌های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، شناخت و تحلیل و مدیریت مصارف فرهنگی کودکان و نوجوانان در عصر حاضر، شیوه‌ها و روش‌های جذب کودکان و نوجوانان به نماز و انس با قرآن و آشنایی با بازی‌ها پرورشی و فعالیت‌های اردویی از عناوین این دوره است.
 
حق‌دوست ادامه داد: آشنایی با روش‌های نشاط آفرینی و اضطراب زدایی در مدارس، چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر نسل نوجوان، آموزش پروتکل‌های درمانی تخصصی ویژه مشاوران مدارس و مراکز مشاوره، برنامه‌ریزی و مدیریت پيشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر و راهکارها شیوه‌های پیشگیری از آن در بین دانش‌آموزان از دیگر عناوین این دوره است.
 
وی با اشاره به برگزاری این دوره با محوریت اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، بر لزوم اجرای بسته‌های آموزشی و برگزاری با کیفیت دوره‌ها تاکید کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید