کد خبر : ۶۴,۸۹۸
۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
مدیرعامل جدید پروشیمی خارگ وارد جزیره شد
دکتر حسن وفایی، مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی خارگ صبح امروز سه شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ بهمراه تعدادی از اعضای هیات مدیره و پرسنل جدید وارد فرودگاه شهداى خارگ شد و مورد استقبال روسا و معاونین مجتمع نیز قرار گرفت.
مدیرعامل پتروشیمی خارگ در ابتدای ورودش با شهدای جزیره و شهدای گمنام خارگ تجدید میثاق کرد سپس به دیدار امام جمعه و نماینده ولى فقیه در این جزیره رفت و با وی نیز دیدار و گفتگو نمود.
 
دیدار مدیرعامل جدید و هیات مدیره پتروشیمی خارک با مسولین
مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره پتروشیمی خارک( دکتر راد افزون، رییس هیات مدیره، دکتر وفایی نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل و مهندس اسحاقی عضو هیات مدیره) همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در دفتر امام جمعه خارک به همراه جمعی از مدیران با وی دیدار کردند.
حجت الاسلام کارگر در این دیدار ضمن تبریک و خیر مقدم به دکتر حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک و اعضای هیات مدیره و مدیران برای وی در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرده و خواستار توجه بیشتر پتروشیمی خارک به مسایل فرهنگی و آموزشی در این جزیره از ناحیه مسئؤلیت اجتماعی شد.
در ادامه دکتر وفایی ضمن پراهمیت دانستن رهنمودهای امام جمعه خارک عنوان کرد؛ در ابتدای کار وظیفه خود دانستم که خدمت شما برسیم و از رهنمودهای ارزشمند شما استفاده کنیم.
 وی افزود: پتروشیمی خارک در کنار مردم جزیره است و وظیفه خود میدانیم که در راستای مسئولیت های اجتماعی به مسائل فرهنگی و آموزشی توجه ویژه ای داشته باشیم.
مدیرعامل پتروشیمی خارک در پایان با ابراز امیدواری در دوره جدید افزود، با هماهنگی بیشتر هیات مدیره به کارها سرعت بخشیده و کارهای معطل مانده را ساماندهی خواهیم کرد.
مقرر شد وى از کلیه واحدهاى بهره بردارى، فنى، سایت هاى مختلف، پروژه هاى در دست اجراء و پروژه هاى خاتمه یافته بازدید بعمل آورد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید