کد خبر : ۶۵,۶۴۲
۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۸
فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ معارفه شد
طی حکمی مشترک از سوی رییس سازمان پدافند غیرعامل و وزیر نفت، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد.

به گزارش خارگ نیوز، سردار محسن ساسانی عصر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ اظهار داشت: اهمیت جزیره خارگ برای همه روشن است و در سطح بالای اهمیت از منظر پدافند غیرعامل برخوردار است به همین خاطر ما پهنه جغرافیایی خارگ را در اولویت اول قرار داده‌ایم.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: به منظور هماهنگی و هم افزایی شرکت‌ها و ادارات دولتی، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب شده تا بتواند همه ظرفیت‌های جزیره خارگ را برای مقابله با شرایط اضطراری به کار گیرد و ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، با آمادگی کامل به مسائل بپردازند.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ معارفه شد

در ادامه این نشست عباس غریبی فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ، اظهار کرد: با توجه به اینکه تأسیسات حیاتی صنعت نفت در جزیره خارگ مستقر هستند، ضرورت دارد در حوزه پدافند غیرعامل عنایت و توجه ویژه‌ای به این جزیره شود.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ افزود: در همین خصوص برنامه‌ریزی شده با اقدامات زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل میزان آسیب پذیری را کاهش داده، استقرار سیستم یکپارچه تأمین انرژی و یکپارچه سازی نیروگاههای برق از برنامه‌های اساسی در این زمینه می‌باشد.

وی به حوزه تأمین آب جزیره نیز اشاره کرد و گفت: با توجه اینکه نیاز به احداث آب شیرین کن در جزیره هست به عنوان یک موضوع زیرساختی به آن توجه و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: پایش تصویری و حفاظت الکترونیک تأسیسات صنعتی، غیر صنعتی و محیط پیرامونی و طرح مقابله با آلودگی‌های نفتی در دریا و خشکی از جمله برنامه‌های زیرساختی پدافند غیرعامل در جزیره خارگ خواهد بود.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ معارفه شد

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، طی حکمی مشترک از سوی سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جواد اوجی وزیر نفت، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید