سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی به کارکنان و خانواده محترمشان با تصمیم شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران، به بیش از 800 نفر از کارکنان در شش ماهه اول سال جاری خدمات رفاهی ارائه شد
عباس سلیمانی گفت: یکی از عوامل مؤثر بر عملکرد، ارائه خدمات رفاهی هر سازمان است که در افزایش انگیزه و بهبود عملکرد کارکنان نقش مهمی دارد.
سلیمانی ادامه داد: با تاکید و حمایت های ویژه مدیرعامل، مدیریت خدمات پشتیبانی در راستای جلب رضایتمندی کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی و ستادی با رویکرد عدالت محوری، حفظ تعالی و کرامت کارکنان و خانواده های محترم آنان و با اشاره به این موضوع که همواره تمرکز فعالیت های این مدیریت بر حفظ تعادل بین کار و خانواده می باشد اقدام به ارائه خدمات رفاهی می نماید.
سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی افزود: از ابتدای سال تا کنون براساس مصوبات و مقررات جاری، این مدیریت اقدام به عقد توافقنامه رفاهی با هتل هایی در مشهد مقدس، مجتمع محمودآباد، رامسر و مجتمع آفتاب چغاخور کرده که بیش از 800 نفر از کارکنان (با خانواده به تعداد 3500 نفر) از این تسهیلات استفاده نمودند.
عباس سلیمانی تصریح نمود: با تفاهماتی که صورت گرفت کارکنان اقماری ساکن شهرهای تهران، شیراز، مشهد، آبادان، گچساران، ماهشهر، تبریز، مسجدسلیمان و اصفهان می توانند از مجموعه باشگاههای تابعه صنعت نفت استفاده کنند.