کد خبر : ۶۵,۷۳۹
۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲
لزوم قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل
امام جمعه اهل سنت خارگ گفت: کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند سخنان پیامبر(ص) را بازخوانی کنند.
شیخ احمدرضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: خبر حمله هولناک و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی‌گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه و ددمنشانه را نشان دهد.
 
وی افزود: امروزه با محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل همه این موارد نقض شده و شهادت صدها کودک مظلوم و جلوگیری از ورود غذا، دارو و بهداشت بخشی از این جنایت است.
 
امام جمعه اهل سنت خارگ تاکید کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم، پر از جنایاتی که رژیم جعلی و ظالم صهیونیستی به غلط رقم زده است.
 
وی با بیان اینکه کمترین کاری که می‌شود کرد قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل غاصب است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند سخنان پیامبر (ص) را بازخوانی و قرآن را بخوانند و صحنه‌های هولناک جنایت رژیم صهیونیستی را ببینند، امیدواریم که کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید