کد خبر : ۶۷,۱۳۲
۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۲۵
دیدار مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان
در سفره دو روزه عباس غریبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل پایانه های نفتی ایران به استان خوزستان، با حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان دیدار و گفت وگو کرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری ها در خصوص روند تحویل گیری اسکله والفجر ۸ بندر صادراتی ماهشهر اظهار امیدواری نمود تا این همکاری و همدلی بین دو شرکت جهت فعالیت‌های آتی و توسعه ای همچنان ادامه یابد.
عباس غریبی ضمن اشاره به ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران در پهنه ی مناطق پنجگانه عملیاتی، به بیان توانمندی‌ها و دستاوردها و تاثیر آن بر زنجیره تولید نفت و گاز کشور پرداخت.
 
 وی همچنین از مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان جهت بازدید از توانمندی‌های حوزه مختلف عملیاتی و HSE در پایانه نفتی خارگ دعوت به عمل آورد.
 
در ادامه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره به همراه نایب رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن حضور در قدیمی ترین پالایشگاه نفتی کشور از عملیات موفق رسوب زدایی مکانیزه مخازن این پالایشگاه و توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و تکنولوژیکی عملیاتی پیمانکار ایرانی در حین اجرای عملیات رسوب زدایی مکانیزه مخازن بازدید نمودند.
 
در این بازدیدمیدانی مدیر پروژه و نماینده مدیرعامل پالایشگاه آبادان ضمن اشاره به تجربه موفق آن پالایشگاه در مورد رسوب زدایی مکانیزه ۵ مخزن توضیحاتی در خصوص فرایند انجام کار و مزایای این روش بیان کردند.
عباس غریبی در این بازدید اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران در حال برنامه‌ریزی جهت اجرای عملیات مشابه به منظور رسوب زدایی مکانیزه و تعمیرات اساسی مخازن استراتژیک و راهبردی این شرکت می‌باشد.
 
  گفتنی است با این سیستم مکانیزه علاوه بر رعایت کلیه الزامات و استانداردهای زیست محیطی باعث کاهش چشمگیر مخاطرات نیروی انسانی شده و با کاهش زمان اجرای پروژه باعث تسریع در روند عملیاتی شدن مجدد مخزن در اسرع وقت می‌گردد، جلوگیری از هدررفت نفت در سیکلی مداربسته و دارا بودن سیستم کنترلیtotal shut down از مزیت‌های اصلی این روش نسبت به روش‌های پرمخاطره و زمانبر دستی و سنتی قبلی می‌باشد.
 
در راستای اجرای مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران سایت اسکله ۸ والفجر بندر صادراتی ماهشهر تیر ماه ۱۴۰۲ از پالایشگاه نفت آبادان به شرکت پایانه های نفتی ایران تحویل داده شد و در این مدت هر دو مجموعه همکاری‌های اثربخش در حوزه‌های مختلف مدیریتی/ عملیاتی با یکدیگر داشتند.
 
 
بازدیداز اسکله صادراتی ماهشهر، ناوگان و تجهیزات دریایی، نظارت بر روند تحویل گیری اسکله و پیگیری دغدغه‌های عملیاتی، مالی، اداری کارکنان شاغل در این مجموعه آخرین برنامه سفر دو روزه مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و هیات همراه به استان خوزستان بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید