کد خبر : ۶۷,۱۹۹
۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۷
مسیر تحولات جهانی با عملیات الاقصی تغییر کرده است
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مسیر تحولات جهانی با عملیات الاقصی تغییر کرده است.
سردار علی رزمجو ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای رسانه استان بوشهر اظهار داشت: شهدای رسانه طلایه‌داران، الگو و شاهد همیشه جاوید ملت قهرمان به ویژه برای اصحاب رسانه در فضای جمهوری اسلامی هستند.
 
وی با بیان اینکه شهدای رسانه بدون هیچ ادعای جان خود را در مسیر دفاع از ارزش‌ها فدا کردند خاطرنشان کرد: شهدای رسانه باطن خود را بر مبنای ایمان و آموزه‌های دینی معماری کردند.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به اهداف برگزاری این یادواره اشاره کرد و ادامه داد: بسط و گسترش فرهنگ ایثار، معنویت، فداکاری و ارزش‌های الهی و ترویج آن در سطح جامعه از اهداف مهم است.
 
وی تحکیم پیوند معنوی و عرفانی و عاطفی بین اصحاب رسانه و شهدای رسانه را از دیگر اهداف ذکر کرد و افزود: این یادواره در راستای عطرآگین کردن فضای رسانه به نام و یاد شهدا برگزار شده است.
 
اثبات اراده و مقاومت مردم فلسطین
 
سردار رزمجو تعمیق وفاق و همدلی بین اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: تبیین الگوهای رفتاری برای تداوم راه شهدا با جدیت دنبال می‌شود.
 
وی اولین دستاورد خون پاک شهدای غزه را غیرممکن شدن حذف حماس عنوان کرد و ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین در مقابل آمریکا و اسرائیل با قدرت ایستاده‌اند.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اثبات اراده و مقاومت مردم فلسطین و برقراری موازنه قوا برای تسلط بر آمریکا و اسرائیل از دیگر دستاوردهای خون شهدا است.
 
وی با اشاره به نمایش توانایی مقاومت در اجرای عملیات ترکیبی تاکید کرد: مسیر تحولات جهانی با عملیات الاقصی تغییر کرده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید