کد خبر : ۶۸,۵۶۲
۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مراسم و برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۵۰ منطقه این استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات امروز (دوشنبه، چهارم دی ماه) در جمع خبرنگاران در سنندج، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی، روز بصریت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: صدها برنامه اجرایی، تبیینی و فرهنگی برای این روز در استان برنامه‌ریزی شده است و اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در اداره‌های استان با موضوع بصیرت و فتنه و پیوست مسأله فلسطین، غزه و مقاومت و برگزاری مراسم محوری و عمومی یوم‌الله نهم دی در ۵۰ منطقه سراسر استان از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای در حوزه بازشناسی ابعاد حماسه ۹ دی ماه، گفت: اجرای برنامه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره استانی در صداوسیما، تجلیل از شهدای شاخص فتنه ۸۸ و برگزاری همایش بصیرتی علمای اهل سنت و تشیع، از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
او برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب، برگزاری همایش‌های شعر، تجلیل از چهره‌های ویژه جهاد تبیین، برگزاری مراسم زنگ بصیرت در مدارس استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی و افتتاح پروژه‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در استان اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام
 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید