کد خبر : ۶۸,۷۷۱
۸ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵
مردم ایران اسلامی تسلیم دسیسه‌های دشمنان نمی‌شوند
امام جمعه خارگ گفت: مردم انقلابی ما همانگونه که در فتنه ۸۸ با بصیرت بی‌بدیل جریان‌های بازی خورده با استکبار را شناسایی کردند و در برابر آنها ایستادند امروز هم در همان مسیر هستند.
 حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی اظهار کرد: حافظان امنیت ایران اسلامی سال‌های سال در نبرد با استکبار خدمت رسانی کرده‌اند و باید قدردان آنها باشیم.
 
وی افزود: پنجم دی ماه ۶۳ امام عزیز ما خطوط هوایی غیر نظامی را به مردمی‌ترین نهاد نظامی کشور یعنی سپاه پاسداران واگذار کردند و امروز موفقیت صددرصدی آنها را شاهد هستیم.
 
امام جمعه خارگ تصریح کرد: مردم انقلابی ما همانگونه که در فتنه ۸۸ با بصیرت بی‌بدیل جریان‌های بازی خورده با استکبار را شناسایی کردند و در برابر آنها ایستادند امروز نیز بر همان مسیر هستند. سلوک سیاسی مردم بر پایه ولایت مداری و ولایت پذیری است و این را مردم عزیز ما با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام کارگر گفت: هفته فرهنگی و روز خارگ کار بسیار ارزشمندی است که جلوهای فرهنگی و هنری ماندگار و مؤثر را معرفی کند و از همه ظرفیت‌های فرهنگی که پای کار هستند صمیمانه تشکر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: این برنامه همزمان با ۱۳ دی شهادت حاج قاسم شروع خواهد شد و تا آخرین روز دهه بصیرت تمام می‌شود. همه مردم عزیز جزیره خارگ را به رویدادهای ارزشی و فرهنگی این ایام دعوت می‌کنم.
 
امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: راه‌یابی تئاتر جزیره خارگ به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موجب افتخار برای همگان است که از مجموعه هنرمندان، بازیگران، نویسنده و کارگردان تشکر می‌کنم. هنر انقلابی و هنرمند متعهد می‌تواند زمینه رشد فرهنگی و امیدآفرینی را فراهم کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید