بخشدار ویژه خارگ گفت: حق نوار مرزی و جزیره و امتیازهای اختصاصی برای معلمان شاغل در خارگ تصویب شود.
محمدرضا دشتی زاده در نشست با معاون مهندسی ساختار وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش به لحاظ نوع کار و مکانیزم اثرگذاری آن بر بنیاد جامعه، برنامهریزیها و تصمیمات آن خیلی سریع مورد قضاوت افکار عمومی، بازنگری جامعه و تجزیه و تحلیل نخبگان و اندیشمندان قرار میگیرد.
وی افزود: به همین خاطر مسؤولان تصمیمساز در آموزش و پرورش باید با شناسایی و تبیین ارتباط ارگانیک موجود بین عوامل، شرایط و زمینههای تأثیرگذاری بر برنامهریزیهای فرهنگی و آموزشی و کنترل کارآمد برنامهها، را با محک دیدگاههای صاحبان فکر و اندیشه سنجش و ارزیابی کنند.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: شرایطی ایجاد شود که اولویت جذب نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش با بومیان خارگ باشد، همچنین حق نوار مرزی و جزیره و امتیازهای اختصاصی برای معلمان شاغل در خارگ تصویب شود.