کد خبر : ۶۹,۴۸۵
۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۲۱
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر گفت: در راستای انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جوان، برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با سلایق و روحیات این نسل همخوانی داشته باشد.
یوسف دشتی عصر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده و کمیته‌های چندگانه نشست‌های متعددی برگزار کرده‌اند.
 
مشاور امور ایثارگران استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان بوشهر گفت: با توجه به تاکید استاندار بوشهر، همه مدیران و دستگاه‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر با ایجاد شور انتخاباتی، زمینه سازی حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
دشتی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر در استان بوشهر برنامه‌ها و پروژه‌های بسیاری پیش بینی شده است که تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه منتاک ثبت شده است.
 
وی افزود: در راستای انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جدید برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با سلایق و روحیات این نسل همخوانی داشته باشد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید