کد خبر : ۷۰,۴۹۶
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۰
ملت ایران با همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرزند ما است، گفت: ملت ایران با همدلی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح پنج شنبه در جمع مردم بردخون، اظهار کرد: ملت ایران باز هم با حضور خود در ۲۲ بهمن حماسه بزرگی خلق کرد.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کسی مدعی انقلاب نیست بلکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و برای حفظ این انقلاب بار دیگر به صحنه آمدند.
 
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان موجودی مختار و با اراده است، گفت: انسان هم نسبت به خوبی‌ها و هم نسبت به بدی‌ها تصمیم‌گیر است.
 
حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انسان‌ها ۲ دسته هستند، عنوان کرد: دسته‌ای راه هدایت را بر می‌گزینند و دسته‌ای دیگر نیز ناسپاسی می‌کنند.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان ابعاد مختلف مسؤولیت انسان، ادامه داد: انسان در برابر خداوند، پیامبر (ص) و امامان بعد از رسول خدا مسؤولیت دارد؛ مؤمنان در برابر دین و خانواده خود نیز مسؤول هستند.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان نسبت به جامعه پیرامون و مسلمانان دارای مسؤولیت است، افزود: اگر انسان بی‌تفاوت باشد، نمی‌تواند خود را در زمره مسلمانان قرار دهد.
 
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری هم‌نوایی با مظلومان جهان را یک مسؤولیت سنگین برشمرد و گفت: انسان نسبت به کسانی که ظلم بر آن‌ها وارد شده مسؤولیت دارد.
 
حسینی بوشهری بیان کرد: دشمن با تمام ابزار خود تلاش کرد تا انقلاب پیروز نشود اما با شکست مواجه شد و بلافاصله هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ملت ما سختی‌ها را تحمل کرد و برای به مقصد رسیدن خواهد ایستاد.
 
وی گفت: اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان (عج) دوخته شده است و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد یافت.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ما پیرو اهل بیت عصمت و طهارت است، تصریح کرد: اگر کسی مسیر را برای خود مشخص کرد، در نیمه راه بر نمی‌گردد و با اراده محکم ادامه خواهد داد.
 
حسینی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرزند ماست گفت: ملت ما با همدلی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید