کد خبر : ۷,۰۵۰
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۶
پارس جنوبی جم برابر استقلال نسبت به داوری دغدغه دارد
خارگ نیوز: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باتوجه به اینکه استقلال تیمی پرطرفدار است و برخی از رسانه‌ها هم به دنبال موفقیت این تیم هستند با فضایی ایجاد شده داوری بازی‌های این تیم برای داوران کمی سخت است.
به گزارش خارگ نیوز؛ هومن افاضلی روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: اکنون ما هم کمی از داوری نگران هستیم و با شناختی که از تیم داوری دارم امیدوارم بازی تحت تاثیر حاشیه‌های چند هفته اخیر نباشد و داوران تمرکزشان را روی داوری بگذارند. 
 
وی در ارتباط با ابتلای هشت بازیکن تیم استقلال به ویروس کرونا نیز اضافه کرد: مسئله کرونا دغدغه همه تیم‌هاست و با در نظر گرفتن این مسئله بود که من از زمان تعطیلی لیگ تا به امروز جزو مخالفان شروع دوباره مسابقات بودم، چون این‌ اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم.
 
افاضلی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم، از این هشت نفر تعدادی  جزو کادر هم هستند و فقط دو سه نفرشان بازیکن هستند.
 
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به‌هرحال این اتفاق جای تاسف دارد و امیدوارم این بازیکنان زودتر خوب شوند. 
 
افاضلی ادامه داد: بازیکنان مبتلا شده بازیکنان تأثیرگذاری هستند و دوست داشتم در بازی فردا حضور داشته باشند و این اتفاق امروز گریبان‌گیر استقلال شده و ممکن است فردا برای ما پیش بیاید. 
 
وی عنوان کرد: استقلال به لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و می‌تواند جبران کند،‌ اما اگر چنین شرایطی برای ما پیش بیاید، کارمان سخت می‌شود.
 
افاضلی ادامه داد: همه تیم‌ها در معرض این خطر هستند و امیدوارم خداوند عنایت کند و اتفاق فاجعه‌باری رخ ندهد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: نمی‌دانم که مجیدی با استقلال آخرش به کجا می‌رسد،‌ ولی امیدوارم به غیر از بازی با ما موفق باشد چرا که وی جز سرمایه‌های اجتماعی  ورزش است و مطمئنم در دراز مدت خودش را در مربیگری نشان خواهد داد.
 
افاضلی درباره روز جهانی ورزشی‌نویسان عنوان کرد: خبرنگاران انعکاس‌دهنده اتفاقات به هواداران هستند و این قشر زحمتکش به اندازه‌ زحمتی که می‌کشند مزد نمی‌گیرند.
 
وی افزود: این‌ افراد نقش زیادی در فوتبال دارند و خیلی تاسف برانگیز است که آنها را در ورزشگاه نمی‌بینم و امیدوارم هرچه زودتر با بهبود شرایط خبرنگاران به ورزشگاه بیایند. 
 
افاضلی اظهارداشت: امیدوارم روزی بشود که خبرنگاران ورزشی به اندازه زحمتی که می‌کشند مزد بگیرند و زندگی بهتری داشته باشند.
 
استقلال تهران و پارس جنوبی جم یکشنبه در جم به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
پرواز امروز استقلالی‌ها به عسلویه به دلیل مبتلا شدن چند بازیکن آنها به کرونا به تعویق افتاده و بدین ترتیب فرهاد مجیدی نیز به نشست خبری پیش از بازی نمی‌رسد.
 
کلیدواژه ها: پارس جنوبی هومن افاضلی 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید