کد خبر : ۷۱,۰۰۷
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۰۰
همزمان با هفته گرامیداشت شهدا و روز شهید با حضور عباس غریبی مدیرعامل و جمعی از مدیران از فرزندان شهدای گرانقدر شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل بعمل آمد.
عباس غریبی در این آیین اظهارداشت: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی ما از جایگاه رفیع و ویژه ای برخوردار هستند، در وصف فضائل شهادت و شهدای گراتقدر همین بس که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) شهداء را عند ربهم یرزقون دانستند و رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز شهادت را بدین معنا می دانند که یک انسان، برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و به مقابله با دشمن پرداختند.

غریبی تاکید کرد: پاسداری از خون و راه شهدا مهمترین کاری است که اکنون برعهده همه ما قرار دارد و  راه و مسیری که آنها آغاز کرده و در آن قرار گرفتند را ادامه دهیم.
شهدا+ غریبی 9
شهدا+ غریبی 8
شهدا+ غریبی 7
شهدا+ غریبی 6
شهدا+ غریبی 5
شهدا+ غریبی 4
شهدا+ غریبی 2
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید